مفتول گالوانیزه

Wiki Article

از انواع کمتر مصرفی آن نوع گرم چینی و نوع گرم ایرانی است.

در واقع این موضوع که فولاد ضد زنگ ، زنگ نمی ‌زند یک تصور نادرستی است. یکی از بهترین و ساده ترین راه های تشخیص میلگرد استیل بگیر از سیم استیل نگیر همراه داشتن یک آهنربا است که از وجود هرگونه اشتباه در فروش مفتول استیل جلوگیری به عمل می آورد .

قیمت قوطی و پروفیل، به دلایل مختلف از جمله تغییرات قیمت مواد اولیه، نرخ نوسانات ارز و دلار و بسیاری از عوامل دیگر، دارای نوساناتی است. قوطی پروفیل در برخی از صنایع مانند صنایع نظامی،تابلوهای تبلیغاتی و همچنین در قسمت‌های مختلف ساختمان، نقش حیاتی دارد؛ بنابراین قبل از خرید قوطی و پروفیل باید اطلاعاتی در این مورد داشته باشید تا بتوانید بهترین نوع این محصول را خریداری کنید.

برای خرید مفتول سیاه لازم است با اندازه و سایز و همچنین کیفیت این محصول آشنایی داشته باشید تا بتوانید یک خرید حرفه‌ای انجام دهید.

سازگاری با انواع شرایط آب وهوایی از دیگر ویژگی‎های این محصول است. به همین دلیل به راحتی می‎توان از آنها در در مناطق شرجی و مرطوب استفاده کرد.

یکی از ورق‌های فولادی عرضه شده در بازار، ورق گالوانیزه، است که به علت ضد زنگ بودن و مقاومت در برابر خوردگی، مورد توجه اکثر صنعتگران و فعالین حوزه‌های عمرانی و صنعتی کشور قرار گرفته است. این محصول به‌دلیل پوششی که از جنس روی دارد و طی فرآیند گالوانیزاسیون در کارخانه‌های فولادی تولید می‌شود، تغییرات قیمت روزانه و لحظه‌ای را تجربه می‌کند.

در گالوانیزه کردن به روش گرم، فولادی که عاری از هر‌گونه زنگ‌زدگی است در حمام مذاب فلز روی غوطه‌ور می‌شود. در اثر واکنش بین روی و فلز، لایه‌ای از فلز روی، فولاد را می‌پوشاند.

از انواع سایت منبع قوطی پروفیل می‌توان بهقوطی ستونی،  قوطی مبلی، قوطی گالوانیزه، قوطی آلومینیومی و قوطی کامپوزیت اشاره کرد. هر کدام از این قوطی‌ها ویژگی‌های منحصر به فردی دارند و با توجه به این ویژگی‌ها کارایی مشخصی برای آن‌ها تعریف شده است.

جالب است بدانید که با افزودن آلومینیوم به فلز روی، مقاومت در برابر خوردگی این مفتول ها را بالا برد.

ورق گالوانیزه در ضخامت و عرض‌های مختلف به دو صورت رول و برش خورده قابل عرضه در کارخانه، بنگاه تهران، بندر انزلی و بندرعباس است.

 فولاد پرکربن در ساخت انواع فنر ، تیغه ها و تیغه اره ها کاربرد عامل اصلی تعیین استحکام و سختی فولاد ، میزان کربن موجود در فولاد ها می‌باشد.

ابعاد مختلفی نسبت به کاربردهای مختلف برای این محصول فولادی در نظر گرفته می‌شود. به عنوان مثال قوطی پروفیل‌هایی که در ساخت در و پنجره مورد استفاده قرار می‌گیرند با قوطی پروفیل‌هایی که در صنعت خودروسازی استفاده می‌شود، تفاوت‌هایی دارند.

خرید سیم مفتولی سیاه از اصفهان آهن از طریق راه‌های ارتباطی زیر امکان‎پذیر است:

در مرحله ی بعدی سیم مفتول حرارت داده شده جهت اکسید زدایی از وان اسید عبور داده می شود و اصطلاحا ” اسید شور ” شود. پس از این مرحله مفتول مذکور از کوره مذاب روی عبور داده می شود.

Report this wiki page