قیمت طراحی سایت وردپرس

Wiki Article

چرا که معمولا طراح به وضعیت سایت ساز خود و معماری آن آشنایی کامل داشته و بهتر می توانند آن را سئو کنند. 

راه‌اندازی یک مغازه‌ی بزرگ که بتواند تمام کالاهای مورد نیاز مشتری را به آن‌ها تحویل دهد همان اندازه دغدغه دارد که راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی مشکل و دردسر ساز است.

همچنین زمانی که در قسمت “تنظیمات فروشگاه” هستید می توانید با کلیک بر روی منوی “آگهی” که نوار بالای صفحه قرار دارد وارد صفحه درج محصولات شوید.

هزینه هاست بسته به نوع فعالیت شما بسیار متفاوت است و بر قیمت طراحی سایت وردپرسی تاثیر گذار است.

از دیگر امکاناتی که ما به طراحی سایت‌ فروشگاهی خود اضافه می‌کنیم، قابلیت نمایش نمای نزدیک محصول (از زوایای مختلف) در صفحه‌ی نتایج است.

یکی دیگر از ترفندهای بسیار کاربردی که ما در طراحی یک سایت فروش آنلاین به کار می‌بریم، ارائه‌ی لیستی از خریدهای مشتریان سابق است. فرض کنید کاربری وارد سایت شده است و یک گوشی موبایل را خریده است. پس از انجام خرید و ورود مشتری به سایت، می‌‌توان یک پیشنهاد ویژه برای آن‌ها در نظر گرفت.

پس فقط به فروش در منطقه یا شهرستان خود قانع نباشید بلکه کالاها و خدمات خود را به سراسر کشور ارائه دهید و فروش خود را به طرز چشمگیری افزایش دهید. با ثبت سفارش سایت فروشگاهی و طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای، یک آینده طلایی برای کسب و کارتان رقم بزنید.

شما برای ویژه کردن آگهی تنها کافی است در صفحه محصول یا آگهی در نوار بالا روی “ویژه کردن” کلیک کنید.

بله. یکی ساخت وب سایت از خدمات شرکت ما، سئو سایت است. البته هزینه‌ی این بخش به صورت جداگانه دریافت می‌شود.

سفارش سایت فروشگاهی در تیم ما به علت خرید شما از مرجع ووکامرس در ایران و اهمیت داستن احترام به حقوق مشتریان، هزینه کمتری نسبت به سایت های مشابه دارد. 

از سوی دیگر خرید و فروش به صورت آنلاین شامل مسائل مالیاتی نمیشود و این میتواند مزید بر علت گردد.

دانشنامه سئو نمونه کار طراحی سایت شرکتی دانشنامه طراحی سایت نمونه کار سئو سایت نمونه طراحی سایت فروشگاهی

و آنچه که در عمل بسیار مهم است در کارهای تخصصی استفاده از جوملا نسبت به وردپرس بهتر می باشد.

اگر بعد از اضافه کردن آن به سبد خرید سردرگم شود و نداند چگونه فرایند خرید را تکمیل کند، ترجیح می‌دهد سایت را ترک کند و وارد سایت رقیب شود.

Report this wiki page