ساخت سایت

Wiki Article

طراح های وب سایت ما می‌توانند سایت اختصاصی شما را بسته به انتخابتان بر روی سیستم وردپرس یا سایت ساز پرتال پیاده سازی کنند.

جهت آشنایی با روند فعال سازی نماد اعتماد الکترونیکی می توانید مقاله اینماد را مطالعه نمایید.

درباره ما تماس با ما چند آموزش کلیدی بازاریابی اینترنتی

نمایش پرفروش ترین محصولات، محصولات ویژه،  پیشنهادات ویژه، محصولات دارای تخفیف

شوید.برای در نظر گرفتن امکانات سایت فروشگاهی خود حتما با متخصص طراحی وب مشورت نمایید.

یکی از سخت ترین کارها متقاعد کردن صاحبین کسب و کار برای سئو وب سایت است. متاسفانه درصد زیادی از عموم مردم تصور می کنند سئو نقشی در روند طراحی سایت ندارد و یا اینکه نیازی به هزینه اضافه ندارد و می توانند خودشان به تنهایی از پس سئو سایت بربیایند. این تنها تصوری غلط در ذهن عامه مردم است!

 وب سایت‌ها را می توان از نظر نوع کارکرد آنها طبقه بندی کرد که شامل: وب سایت های خبری، وب سایت‌های فروشگاهی، وب سایت‌های شرکتی، وب سایت‌های شخصی، وب سایت‌های تفریحی، وب سایت‌های شبکه‌های اجتماعی، وب سایت‌های علمی و … می شود.

وب سایت دیجی کالا یک وب سایت کامل و نمونه ای از یک وب سایت فروشگاهی حرفه ای می باشد و خیلی از کاربرانی که قصد راه اندازی یک سایت اینترنتی و فروشگاهی را دارند علاقه مند به این هستند که قالب سایت آنها شبیه سایت‌دیجی‌کالا باشد.

این طراحی ماژول های پیچیده ای دارد که همگی می بایست در یک سایت فروشگاهی اعمال گردد. این آیتم ها می توانند قیمت، سایز، رنگ، جنس، کشور سازنده و … باشند.

محدودیت های مکانی و زمانی سایت منبع را برای مشتریان جهت خرید محصول شما از بین می برد.در واقع با

در تارینوتک ابتدا طراحی سایت داکیومنت پروژه با همفکری شما تهیه و تدوین خواهد شد. بعد از این مرحله طرح های اولیه سایت در قالب وایرفریم طراحی میشوند. وایرفرم ها طرح های بسیار ساده هستند که جانمایی بخش های مختلف سایت را نشان می دهند و فاقد رنگ ، جزییات و … هستند.

قرارگیری مهم ترین اطلاعات در بالای سایت: فضای بالای هر فروشگاه اینترنتی بهترین مکان برای قرار دادن اطلاعات مهم است.

در پرتال، شما یک قالب پیش فرض برای وب سایت یا فروشگاه خود انتخاب می‌کنید، محتوای این قالب را با توجه نیاز و سلیقه خود ویرایش دهید و سپس دامنه اختصاصی خود را به این وب سایت متصل می‌کنید. به همین راحتی و ظرف چند ادامه مطلب روز وب سایت شما ساخته می‌شود.

امکان مقایسه کردن محصولات: مقایسه کردن تمامی محصولات در ظاهر شبیه یکی از امکانات ادامه مطلب ضروری برای سایت های فروشگاهی است. هنگامی که به مشتریان خود اجازه می دهیم که منبع بتواند ویژگی های چند محصول را با هم مقایسه کنند و بهترین محصول را انتخاب کنند می توانیم اعتماد مشتری را جلب نماییم و در خرید های بعدی نیز از به وسیله وب سایت شما اقدام به خرید می کنند.

Report this wiki page