طراحی سایت با وردپرس قیمت

Wiki Article

طراحی اینگونه سایت ها عموما بصورت حق الزحمه ای یا همان ساعتی می باشد. با توجه به نیاز شما تمام صفحات مطابق با نیاز شما طراحی می شود و مبنای قیمت نیز بر اساس ساعت می باشد.

همانطور که گفتیم شما می توانید به کمک وردپرس با صرف هزینه بسیار کم، یک سایت با امکانات کامل داشته باشید؛ فرقی نمی کند که در چه زمینه ای فعالیت می کنید.

محدود نبودن به مکان (کاربران سایت شما میتوانند از تمام نقاط دنیا باشند و مثل کسب و کارهای سنتی، محدود به مکان و منطقه جغرافیایی نیست)

یکی دیگر از مواردی که تاثیر زیادی در قیمت طراحی سایت می‌گذارد، طراحی ریسپانسیو است. طراحی ریسپانسیو یک سایت به این معنی است، که علاوه بر صفحه‌ی دسکتاپ در صفحه‌ی موبایل یا تبلت نیز به امکانات سایت، به راحتی دسترسی پیدا کرد.

یکی از بهترین اقدامات برای تحلیل شرکت طراحی سایت، مشاهده نمونه کارهای شرکت است. در کنار بررسی نمونه کارها باید به این نکته توجه کنید که شرکتی را انتخاب کنید که سایر خدمات دیگر مانند سئو و بهینه سازی، پشتیبانی و ورود اطلاعات به سایت وردپرسی را نیز داشته باشد.

در این مرحله بر اساس نیاز خود یا دریافت مشاوره از واحد فروش ، بسته فروشگاه خود را انتخاب میکنید و ثبت سفارش صورت می پذیرد

بنابراین در انتخاب افرادی که برای سئو و یا سفارش تولید محتوا مراجعه می کنید، دقت نمایید. چراکه ممکن است قیمت سئو مناسبی داشته باشند یا هزینه تولید محتوا در این شرکت‌ها پایین باشد، اما به دلیل عدم تجربه و تخصص کافی، ناخواسته رتبه سایت شما را کاهش دهند و یا گوگل وب سایت شما را جریمه کند.

لازمه هر کسب و کار دیده شدن توسط مشتری است. از طرفی به دلیل اینکه عمده کاربران از موتوهای جستجو برای یافتن موضوعات دلخواه خود استفاده می کنند، مهمترین وسیله برای دیده شدن شما همین موتورهای جستجو هستند و بر اینجا کلیک کنید خلاف سیستم های فروشگاه ساز رایج، در ساخت فروشگاه اینترنتی وب رمز از پایه نکات مهم و اصلی افزایش رتبه و سئو سایت را در بر میگیرد و لذا اگر پس از راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود به دنبال برندینگ و افزایش بازدید و فروش فروشگاه آنلاین خود با کمترین هزینه و بازدهی بالا هستید، کمک گرفتن از متخصصین بهینه سازی سئو، بهترین گزینه است.

امکان لینک دهی داخلی و خارجی برای معرفی اکانت های دیگر مجموعه در سایت افزودن ماژول ها و افزونه های دیگر

بنابراین بودجه‌ای که باید برای آن کنار کنار گذاشته شود نیز بسیار متفاوت است.

داده های شخصی شما برای پشتیبانی از تجربه شما در این وب سایت، برای مدیریت دسترسی به حساب کاربری شما و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی ما شرح داده می شود مورد استفاده قرار می گیرد.

برای مثال هزینه فروشگاه اینترنتی با سیستم چند فروشندگی متفاوت تر از یک فروشگاه اینترنتی ساده است. 

وقتی کالاها با عکس‌هایی با کیفیت نمایش داده شوند، وقتی محتوایی متناسب با نیاز مشتری در سایت درج شود، وقتی محصول خریداری شده در زمان مناسب به دست مشتری برسد، میزان فروش به مرور افزایش خواهد یافت و به حریفی کم رقیب در دنیای تجارت تبدیل خواهید شد.

طراحی حرفه‌ای بخش جستجوی سایت از صفحه‌ی نتایج جستجوی آن مشخص می‌شود. تیم طراحی سایت ما، صفحه‌ی نتایج جستجو را به گونه‌ای طراحی می‌کند که وقتی یک مشتری جستجو را در سایت انجام می‌دهد، تمام محصولات در سلولی جداگانه به همراه نام، قیمت و رتبه‌بندی آن در صفحه‌ی نتایج ظاهر شوند.

Report this wiki page