طراحی سایت

Wiki Article

پس از انتخاب قالب، روند طراحی سایت شما شروع می‌شود. زمان آماده‌سازی این قالب‌ها تقریبا دو الی سه هفته طول می‌کشد. یکی از معایب قالب‌های آماده این است که سئو نیستند. ممکن است در آینده برای سئو کردن آن زمان زیادی نیاز داشته باشید که در این صورت روند بهینه‌سازی سایت کُندتر می‌شود. همچنین ممکن است همین قالب توسط کسب و کارهای دیگری نیز استفاده شود. پس قالب‌های آماده یونیک نیستند! طراحی سایت فروشگاهی با قالب اختصاصی

شما باید یک فولدر بسازید و تمام عناصر وب سایت خود را در آن قرار دهید. فرض کنید در دسکتاپ خود می خواهید یک وب سایت بسازید.

برای دریافت جزئیات و اطلاع از قیمت ها و نحوه سفارش طراحی وب اختصاصی می توانید با ما تماس بگیرید.

برای اینکار کافیه از بخش مشاوره با ما تماس بگیرید تا نسبت به رقباتون عقب نمونید

داشتن رتبه در گوگل به هیچ وجه اتفاقی نیست! کسب و کارهایی هستند که خونِ دل می‌خورند تا به صفحه اول گوگل برسند. کسب و کارها باید از طریق بهینه‌سازی وب‌سایت، سایت خود را سئو کنند تا بابِ میل ربات‌های گوگل باشد. داشتن استراتژی سئو از ابتدای طراحی سایت می‌تواند مسیر رسیدن به رتبه‌های برتر در کلمات کلیدی را هموارتر کند. مثلا فرض کنید شما هزینه و انرژی زیادی روی سئو صرف کنید، اما سایت شما از نظر تجربه کاربری، رتبه خوبی نداشته باشد، بنابراین هزینه شما هدر خواهد رفت.

برای مثال طراحی سایت مشابه دیجی کالا ، طراحی سایت مشابه ترب و طراحی سایت شبیه علی بابا  از این قبیل طراحی سایت هاست. همچنین شرکت ویستا در زمینه طراحی سایت کتابخوان نیز فعالیت می‌کند. در این بخش ما تعدادی از نمونه کارهای طراحی سایت اختصاصی با کاربردهای گوناگون را برای مشاهده کاربران در دسترس قرار داده ایم.

هزینه طراحی سایت فروشگاهی چقدر است؟ هزینه طراحی سایت فروشگاهی با قالب اینجا آماده نسبت این سایت به قالب اختصاصی کمتر است. هزینه‌ها پس از بررسی نیازهای کسب و کار شما تعیین می‌شود.

فرقی ندارد که شما به صورت شخصی کار می‌کنید و سایت مربوط به برند خودتان است یا برای تیم یا برند دیگری این کار را انجام می‌دهید. در هر صورت شما بایستی پیش از هر اقدامی برای طراحی سایت با وردپرس، اطلاعات جامعی درباره برند داشته باشید.

اگر از درآمد بالای سایت ها و کسب و کارهای اینترنتی اطلاع داشتید، حتی یک لحظه برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود درنگ نمی‌کردید. طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس می تواند گام بزرگی در جهت کسب درآمد از اینترنت و کارآفرینی باشد.

قیمت هر طراحی سایت با سایت دیگه متفاوته. بستگی به امکاناتی داره که نیاز دارید. برای اینکه بتونید قیمت دقیق طراحی انواع وب سایت رو بدونید میتونید از بخش مشاوره شماره تماستون رو وارد کنید و مشاورین ما با شما تماس بگیرن و با توجه ادامه مطلب به نوع وبسایت و امکاناتی که نیاز دارید قیمت دقیق رو اطلاع بدن.

زبان سایت: بسته به کاربری سایتتان زبان موردنظر را سایت منبع انتخاب کنید.

تنظیمات عمومی وردپرس در آموزش توضیحات بیشتر طراحی وب با سامانه مدیریت محتوا وردپرس

شرکت ویستا علاوه بر طراحی سایت مشابه برندهای مختلف، شما را در طراحی سایت اختصاصی خودتان نیز یاری می‌رساند.

توجه به سئو یکی از مهم‌ترین نکات ساخت سایت اختصاصی است. ما در ویستا با بهره‌گیری از تیم حرفه‌ای و خلاق، علاوه بر طراحی یک سایت اختصاصی برای شما، به سئوی آن نیز اهمیت می‌دهیم.

Report this wiki page