قیمت مفتول گالوانیزه

Wiki Article

در روش گالوانیزه سرد، بعد از تمیزکاری و اکسید‌زدایی مفتول سیاه توسط اعمال جریال الکتریکی و با فرآیند الکترولیزر لایه‌ای بر روی آن قرار می‌گیرد. این لایه بنا لایه گالوانیزه سرد بوده که در مقایسه با روش گرم بسیار نازک‌تر می‌باشد.

محصولات مفتولی که از نظر کیفیت و کمیت در درجه ی بسیار بالایی باید قرار گرفته باشند چرا که در صنایع مختلف بسیار کاربردی است و اگر از جنس و کیفیت مرغوبی نباشند مشکل ها و اسیب های دیگری ایجاد می شود.

در روش تولید گالوانیزه سرد، فلز روی با سیستم آب‌کاری با برق الکترولیز روی سیم می‌نشیند.

مفتول گالوانیزه با کربن بالا دارای قدرت زیادی است که می تواند اجسام سنگین را بدون آسیب دیدگی بارگیری کند ضمن اینکه دارای مقاومت بالایی در برابر خوردگی است و عمر طولانی دارد .

بر اساس نوع می‌توان دسته‌بندی‌های مختلفی را برای قوطی و پروفیلها در نظر گرفت که لازم است حتما از آن‌ها اطلاع داشته باشید:

تولید مفتول گالوانیزه در قطرهای متفاوت، باعث شده تا بسیاری از افراد بتوانند از آن‌ها بهره‌مند شوند.

• محوطه سازی فضاهای مختلف مانند پالایشگاه‎ها و صنایع پتروشیمی

برای لیست قیمت سیم گالوانیزه به وب سایت فولاد صنعت مراجعه نمایید .

نسبت به سفارش مشتری، طول قوطی پروفیل روی سایزهای خاص متغیر است

استحکام کششی که مفتول گالوانیزه دارد بین ۴۰ الی ۸۵ کیلوگرم بر میلی‌متر مربع می‌باشد.

بدین صورت هر چه مقدار کربن بالاتر باشد مفتول سخت‌تر و هرچه کربن آن کم‌تر باشد مفتول نرم‌تر است.

همانطور که ملاحظه فرمودید خواص بی نظیر این محصول در برابر قیمت آن بسیار چشمگیر است ، اما آیتمی که از همه آنها پررنگتر است و کانون توجه صنعتگران می باشد ، بحث مقاومتی آن است که این مهم از پوشش گالوانیزه آن سرچشمه می گیرد . به طور مختصر و خلاصه ، گالوانیزه فرآیندی است که در آن مفتول سیاه به وسیله روی پوشش دهی می شود که خود آن نیز به دو روش ( گالوانیزه گرم غوطه وری در مذاب روی و گالوانیزه سرد پوشش دهی به وسیله الکترولیز ) انجام می شود که در مورد آنها در مقاله های جداگانه به طور کامل و مبسوط صحبت خواهیم کرد .

قیمت قوطی صنعتی انبار اصفهان آخرین بروزرسانی : ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳

برای این که مفتول گالوانیزه مناسبی را انتخاب کنیم لازم است که تمامی ویژگی ها و مواد به کار رفته را بسنجیم تا مفتول های گالوانیزه با طول عمر بالا داشته باشیم هم چنین ادامه مطلب از نظر طول عمری محصولات مفتولی گالوانیزه ای می تواند بسیار متفاوت باشد و حتی بستگی به مواد اولیه و ساخت آن ها هم داشته باشد که از چه مواد و کیفیتی هستند و همه ی این موارد در تعیین عمر محصولات می تواند خیلی تاثیر گذار باشد.

Report this wiki page