شایعه Buzz در طراحی سایت

Wiki Article

فقط کافیست حوزه مد نظرتونو انتخاب کنید و بهترین را داشته باشید

در گذشته از این تفاوت اینگونه یاد میشد که با طراحی سایت وردپرسی شما از یک قالب آماده استفاده می کنید و با استفاده از طراحي سایت کد نویسی شده یا همان طراحی سایت اختصاصی می توانید سایت خود را سفارشی شده طراحی کنید.

آینده نگری و توسعه پذیری موضوعی فراتر از نیاز حال شما هستند و شما در این مرحله باید به انتظارات و نیاز های بلند مدت خود نیز فکر کنید تا در فاز های بعدی طراحی وب بتوان آنها را اجرا کرد.

نمونه صفحه داشبورد مدیریت سایت کاملا فارسی و کاربری آسان

اگر در لیست جداول بالا سایت مورد نظر شما موجود نبود فرم زیر را تکمیل نمائید

در ابتدای ورود به این سایت و قبل از اینکه به سراغ مطالب آن بروید، تماشای المان‌های جذاب آن قطعاً شما را مشغول به خود می‌کند.

مثلا متن «قبلا رای خود را ثبت کرده‌اید» را به «شما قبلا امتیاز داده‌اید» تغییر می‌دهید) امکان مشخص کردن اینکه چه کسانی می‌توانند امتیاز بدهند (همه یا فقط کاربرانی که عضو هستند و لاگین شده‌اند) قابلیت تخمین و نمایش زمان تقریبی مطالعه مقالات

آیا شما به اطلاعات من در وب سایت دسترسی کامل دارید ؟ بله، باتوجه به اینکه امنیت وب سایت و اطلاعات شما، همچنین پشتیبانی فنی سایت شما بر عهده ما می‌باشد، تیم رویا وردپرس بصورت کامل دسترسی به اطلاعات و زیر ساخت سایت دارد.

بله این کار قابل اجراست و در ارتبط با هزینه باید با کارشناس مربوطه ارتباط برقرار کنید تا به صورت رایگان مشاوره بگیرید .

بنابراین با وجود این زمان بالا، اختصاصی بودن کل پروژه و نر ساعتی که صرف پروژه می شود، طراحی سايت اختصاصی هزینه بالایی را طلب می کند.

در طراحی یک سایت، یکی از مهمترین نکاتی که باید رعایت شود، بهینه سازی آن برای موتورهای جستجوگر می باشد. اگر برایتان مهم است که در صفحات اولیه گوگل قرار بگیرید و بتوانید با هر سرچ کاربران اینترنتی به راحتی دیده شوید، کافی است به ما اعتماد کنید تا شما را به جایگاه اصلی در کسب و کار اینترنتی برسانیم.

ما به عنوان صاحب کسب و کار، در ابتدای فرآیند طراحی سايت و برآورد نیاز اینجا ها باید به مسئله استاتیک یا داینامیک بودن طراحی سایت خود دقت کنیم تا در به روز رسانی وبسایت خود به مشکل نخوریم.

پس از تحویل سایت کار ما با شما تمام نمی شود. ما در واحد پشتیبانی با خدمات پس از فروش در خدمت شما هستیم تا هر مشکل یا نیازی را برطرف سازیم.

ترکیب هنر و تکنولوژی، باعث طراحی چنین وب‌سایت زیبایی شده است.

Report this wiki page