5 عنصر ضروری برای طراحی وب سایت

Wiki Article

مشاهده وب سایت لیست نمونه کارها شرکت سابیر بین الملل sabir

مشاوره رایگان پروژه و برآورد قیمت ساخت سایت اینترنتی شما در تهران بطور حضوری و یا تلفنی و یا جلسه مجازی توسط کارشناسان خبره شرکت طراحی سایت وب‌رمز انجام می‌پذیرد. با توجه به نوع پروژه، سایت طراحی شده همراه با پشتیبانی کامل فنی و نگهداری برای یک دوره ۳ تا ۱۲ ماهه بطور رایگان و به همراه یکسال خدمات هاست پرسرعت رایگان و ثبت دامنه ارائه می‌گردد.

این هاست مخصوص سایت­های وردپرسی است. از آنجایی که وب سایت­ های وردپرسی از افزونه­ های متعددی استفاده می­ کنند و منابع سرور زیادی را اشغال می­ کنند، شرکت­های هاستینگ این نوع هاست را برای وب سایت­های این شکلی تعریف کرده­ اند که قطعا قیمت آن­ها از هاست اختصاصی کمتر است.

مشاهده نمونه کارهای بیشتر » در فرآیند مشاوره طراحی وب، همان ابتدا توضیح داده می شود که داشتن یک وب سایت ضعیف و غیر حرفه ای تا چه اندازه می تواند به جلوه بیرونی و وجهه عمومی یک کسب و کار خلل وارد نماید.

طراحی سایت اختصاصی بر اساس نیازهای مشتری انجام می شود. اولین مرحله از انجام پروژه طراحی سایت حرفه‌ای و اختصاصی بررسی و تحلیل نیازهای مشتری است، پس از مرحله نیازسنجی کارشناسان ما راهکارهای مناسب را به شما ارائه خواهند داد. در اولین مرحله برای برآورد زمان و هزینه انجام پروژه طراحی سایت اختصاصی شما می بایست نیازهای خود را فهرست کرده و آنها را اولویت‌بندی کنید.

در فرآیند مشاوره، کارکنان و متخصصین ما به مراجعین توضیح میدهند که وب سایت هر برندی به منزله شناسنامه و هویت بصری و درونی یک برند و شرکت است و بسته به نیاز و انتظاراتی که مشتری دارد، بهترین پیشنهادها و راه حل های ممکن به وی ارائه می شود.

- امکان تعبیه بلوک متن،جداساز،سطر و ستون بندی،کلید،گزینه های چند انتخابی

فیلتر آنی محصولات بر اساس ویژگی هایی که شما در سیستم مدیریتی وب سایت خود تنظیم کرده اید.

آیا از اطلاعات سایت طراحی شده توسط وب‌رمز بکاپ گرفته می‌شود؟

عموما اغلب کارفرمایان در انتخاب پلن مناسب طراحی برای کسب‌وکارشان تردید دارند، به‌همین‌جهت تیم حرفه‌ای ما در کنار شماست تا با لینک منبع مشاوره‌‌های رایگان انتخاب نوع پلن طراحی را برای شما راحت‌تر کند.

جدیدترین آلبوم های موسیقی یا تک آهنگ ها در سبک خاصی می تواند مدنظر مخاطبانی باشد که به دنبال سایت شما هستند.

در صورتی که نیاز دارید در کنار وب سایت قسمتی برای درج مطالب پیرامون امور مختلف مانند مقالات،پست های مخصوص یک محصول با امکان ثبت نظر و ... داشته باشید، می توانید این ماژول را انتخاب نمایید

تمام سایت های طراحی شده توسط ما دارای ویژگی های زیر هستند:

هم از لحاظ بک اند و فرانت هر چقدر کار شما پیچیده تر باشه و زمان بیشتری از تیم برنامه نویسی بگیره هزینه طراحی سایت افزایش پیدا می کنه یادتون باشه ما حتی از صفحه سازها مانند المنتور و … هم استفاده نمی کنیم .

Report this wiki page