طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

این نباشه که فقط سفارش بدی سایت آماده بشه و دیگه هیچ کاری نکنی. نه اینطوری نمتونه نتایج عالی بدست بیاری و باید تمرکز روی سایت باشه.

یعنی مثلا ما خودمون داخل وردپرس برنامه نویسی انجام میدیم و خیلی وقتا شده مشتریمون یک وبسایتی رو خواسته که واقعا با وردپرس نمیشد.

طراحی سایت محدود به حوزه کاری خاصی نیست و برای همه مشاغل مفید و موثره

یکی از کارهایی که در این راه به ما کمک زیادی می کند طراحی سایت فروشگاهی برای فروش و شهرت بیشتر است.

اگر کسب کار نو پا هستید و به تازگی فعالیت خود را در این بستر آغاز کرده اید پیشنهاد ما در ابتدا طراحی سایت فروشگاهی است و سپس طراحی اپلیکیشن فروشگاهی زیرا شما می توانید مشتریان جدید را از سایت جذب کنید و سپس با ارائه اپلیکیشن آنها را به نصب اپلیکیشن ترغیب کنید.

اگر وبسایت شما با سیستم طراحی سایت فروشگاهی مدیریت محتوا وردپرس طراحی و توسعه داده بشه، تنها هزینه نگهداری سایتتون بحث اینجا هاست و دامنه است.

بعد از ارسال پیام در واتساپ ما در سریعترین زمان ممکن بررسی های لازم رو انجام میدیم.

من یه سایت فروش دوره و پکیج های آموزشی می خوام ولی برام مهمه که فیلم دوره ها غیر قابل دانلود و کپی باشند و همچنین تا وقتی اینجا که در دوره ثبت نام نکرده اند دوره براشون قفل باشه، این امکان وجود داره؟

یک وبسایت وردپرسی چون سیستم کلیک کنید مدیریت محتوا آماده هست و تجهیزاتش برای شروع در دسترسه، هزینه کمتری نسبت به طراحی سایت اختصاصی داره.

ذخیره نام، توضیحات بیشتر ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تعرفه ها برای انواع فروشگاه ها قیمتش یکسانه یا با توجه به نیاز های کارفرما متغیره؟

من یک اپلیکیشن فروشگاهی در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی دارم آیا طراحی سایت فروشگاهی هم لازمه؟

طراحی سایت فروشگاهی فقط مختص به فعالیت های مرتبط با فروش کالا نیست بلکه برای موارد دیگری مانند رستوران ها و کافه ها هم می توان از “وبسایت فروشگاهی” استفاده کرد.

درخواست بازیابی رمز عبور لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید ادامه

Report this wiki page