طراحی وب سایت

Wiki Article

همانطور که گفتیم، طراحی سایت فروشگاهی مانند یک شعبه جدید برای فروشگاه شماست. پس همانطور که همه فروشگاه ها به ویترین و جذابیت آن نیاز دارند، دریک وبسایت فروشگاهی نیز صفحه اصلی وبسایت شما به منزله ویترین آن است.

انتخاب هوشمندانه رنگ ها: ممکن است در نگاه اول رنگبندی سایت مسئله مهمی نباشد اما حقیقت این است که تم های رنگی نقش بسیار موثری در موفقیت و یا عدم موفقیت یک وب سایت دارند.

چرا که در طراحی سایت اختصاصی برای فروشگاه شما، طراحی بصری وب سایت بر اساس سلیقه شما و مشتریانتان خواهد بود. همچنین اصول افزایش بازدید سایت و بهبود رتبه سئو سایت نیز بر اساس نوع فعالیت شما صورت می پذیرد. علاوه بر این پیاده سازی امکانات جدید بر روی وب سایت جهت رسیدن به فروش بیشتر تحت شرایطی است که شما از طراحی سایت اختصاصی برای فروشگاه خود استفاده کنید.

واقعیت این است که تا زمانی که طراحی سایت فروشگاهی شما تکمیل نشود و اصطلاحا سایت بالا نیاید و بازدید کننده دریافت نکند نمی توان تخمین درستی در مورد موفقیت یک وب سایت داشت.

میشه به یک سایت فروشگاهی قابلیت اضافه کردن کد تخفیف داده بشه اما به این صورت باشه که با هربار استفاده از این کد ،درصد تخفیف به صورت خودکار کم بشه؟

اگر وبسایت شما با سیستم مدیریت محتوا وردپرس طراحی و توسعه داده بشه، تنها هزینه نگهداری سایتتون بحث هاست و دامنه است.

در طراحی سایت فروشگاهی داشتن یک درگاه پرداخت معتبر به بالارفتن تعامل کاربران کمک بیشتری می کند، مثل بسیاری از سایت های مختلف فروشگاهی که فعال هستند از ادامه مطلب جمله دیجیکالا، آمازون، ترب و… .

میشه سایت منبع اپلیکیشن هم با دیزاین سایت از لحاظ رنگ ادامه مطلب و … شبیه هم طراحی بشه؟

امکانش هست برای ثبت نام داخل سایت هم با شماره تماس بشه ثبت نام کرد هم با ایمیل؟

برای نصب درگاه پرداخت می توان از درگاه های مختلف زرین پال ، شاپرک و یا درگاه های معتبر بانک های مختلف استفاده کرد.

میشه توی طراحی سایت فروشگاهی برای محصولات بر اساس پرفروش ترین، پربازدید ترین ، قیمت کم یا زیاد و … فیلتر گذاری کرد؟

طراحی سایت فروشگاهی به صورت واکنشگرا و منطبق بر تمامی رسانه ها

یکی از مهم ترین مسائلی که برای موفقیت وب سایت فروشگاهی شما و رسیدن به نتایج برتر گوگل الزامی است، توجه به نکات سئو سایت فروشگاهی است. بدون سئو، سایت منبع هیچ گاه نمیتوانید در بین نتایج برتر یک کلمه در گوگل قرار بگیرید، اما در این اینجا قصد نداریم در مورد سئو یک وب منبع سایت صحبت کنیم بلکه هدف این است که شما را با برخی از نکات طراحی سایت فروشگاهی آشنا کنیم تا شما را در داشتن یک فروشگاه اینترنتی موفق یاری کنیم.

خانه / طراحی سایت / طراحی وب سایت چیست؟ طراحی وب سایت چیست؟

Report this wiki page