طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

وبسیما چرخ را از ابتدا نمی‌سازد. طراحی یک سیستم مدیریت محتوای اختصاصی برای شروع فعالیت یک سایت مثل کوهنوردی در هوای مه‌آلود است.

ثبت نام کردن کاربر به منظور خرید از یک سایت فروشگاهی: همیشه این را به یاد داشته باشید که در طراحی یک سایت فروشگاهی یکی از بخش های مهم و متداول، بخش مربوط به ثبت نام کاربر است.

بنابراین بهتر است در حین طراحی سایت با وردپرس، یک صفحه «تماس با ما» ایجاد کنید و راه ساده‌ی دسترسی به سایت را برای مخاطبان‌تان ایجاد کنید.

اگر لیموهاست را به عنوان سرویس دهنده هاستینگ انتخاب کنید، کارتان با نصب و راه اندازی وردپرس، فقط با فشردن یک دکمه خلاصه می‌شود. در غیر این صورت بایستی برای طراحی وب با سامانه مدیریت محتوا وردپرس، آن را با طی مراحل زیر به صورت دستی نصب کنید.

آیا همه وبسایت ها مثل هم هستن؟ آیا همشون یه ویژگی و امکانات دارند؟ قطعا نه!

امنیت وبسایت برای ما اهمیت دارد، این موضوع توسط وبسیما تضمین می‌شود؟

مهم ترین ویژگی برای طراحی سایت فروشگاهی در بوشهر مدیریت و پشتیبانی بدون نقص آن است. وجود پنل مدیریت قوی نیز مانند موارد دیگر در طراحی سایت سایت‎های غیر فروشگاهی به سختی قابل تعبیه است و به همین دلیل است که سایت فروشگاهی باید منحصر به فروشگاه باشد.

در این مرحله باید اطلاعات مربوط به سایت وردپرسی خود را وارد کنید! پس از وارد کردن اطلاعات دیتابیس، اطلاعات اینجا کلیک کنید اصلی سایت از شما خواسته می شود که به صورت زیر است:

قبل از اینکه این روش رو بگم که بتونی با هزینه کم سایتتو راه اندازی کنی یه نکته مهمی هست اینکه:

به طور معمول سایت‌ها فارغ از انواع متنوعی که دارند، چند صفحه‌ی مشترک مثل منبع صفحه نخست، صفحه تماس با ما، صفحه خدمات یا محصولات دارند. برای طراحی هر صفحه در وردپرس نیاز به یکی از صفحه سازهای المنتور یا ویژوال کامپوزر دارید. بسته به نوع قالب و ترجیح شخصی خودتان می‌توانید با یکی از این دو شروع به ساخت صفحات کنید.

انتخاب هوشمندانه رنگ ها: ممکن است در نگاه اول رنگبندی سایت مسئله مهمی نباشد اما حقیقت این است که تم های رنگی نقش توضیحات بیشتر بسیار موثری در موفقیت و یا عدم موفقیت یک وب سایت دارند.

یک سایت فروشگاهی می تواند دارای درگاه پرداخت آنلاین باشد یا می تواند کالا یا خدمات معرفی شده را به صورت آفلاین به فروش برساند.

توی توضیحات بیشتر هر جایی و به هر شخصی که میخواستی سفارش طراحی سایت بدی و برآورد هزینه کنه بهتره که یک وبسایت نمونه، چه از لحاظ ظاهر و گرافیک و چه از لحاظ فنی و کار کردی بفرستی تو اون شخص متخصص جواب نهایی دقیق تری رو بهت بگه.

اگر با هویت برند آشنا نباشید شاید نتوانید مناسب‌ترین پالت رنگی را برایش انتخاب کنید. اگر ارزش‌های اصلی برند را به درستی متوجه نشده باشید یا لیست خدمات را به طور کامل ندانید نمی‌توانید صفحات کاربردی و مناسبی طراحی کنید.

Report this wiki page