خرید مفتول گالوانیزه و بهترین قسمت از سیم گالوانیزه

Wiki Article

پروژه های پنل خورشیدی پس از نصب باید دارای گردش کار مداوم باشند و هرگونه تعمیر و نگهداری منجر به اختلال در سرویس و بالطبع از دست دادن درآمد می شود.

اتصالات گالوانیزه زانو گالوانیزه سه راهی مساوی گالوانیزه سه راهی تبدیل گالوانیزه تبدیل گالوانیزه مهره ماسوره گالوانیزه بوشن گالوانیزه مغزی گالوانیزه چپقی گالوانیزه روپیچ تو پیچ گالوانیزه درپوش گالوانیزه اتصالات استنلس استیل

اینک کمی از دو محصول پرکاربرد حاصل از مفتول گالوانیزه یعنی سیم خاردار و توری مرغی می‌پردازیم.

فولاد گالوانیزه گرم محافظت عالی در برابر خوردگی ایجاد می کند که می تواند اغلب چند دهه طول بکشد، حتی اگر در معرض شرایط سخت آب و هوایی قرار گیرد.

در مرحله ی دوم سیم مفتول را حرارت میدهند و برای عملیات اکسیدزدایی آن را از درون وان اسید عبور میدهند که به این عملیات اسیدشور نیز می گویند.

بعد از اینکه شمش را به تعداد دفعات مورد نیاز از دستگاه ها عبور داده شد به قطر موردنظر می رسانند. مفتول ها توسط دستگاه ها تبدیل به کلاف می ‌شود.

در این نوع مفتول گالوانیزه، حدود قطر بین پنج تا شش میلی متر می باشد.

مقاومت در برابر زنگ زدگی مهم ترین ویژگی این نوع محصول است.

با توجه به اینکه عملیات گالوانیزاسیون هزینه ی چندانی را در بر ندارد امکان خرید این نوع محصولات در بازار با قیمت مناسب وجود دارد. این نوع در مقایسه با انواع بدون روکش از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و دوام و استحکام بیشتری در مقابل فشار و ضربات از خود نشان می دهند.

بدین صورت هر چه مقدار کربن بالاتر باشد مفتول سخت‌تر و هرچه کربن آن کم‌تر باشد مفتول نرم‌تر است.

سیم مفتول گالوانیزه‌ها را از نظر ضخامت و نوع آن می‌توان در دسته‌های مختلف تقسیم‌بندی کرد که به صورت اختصاری به آن‌ها می‌پردازیم:

تامین کننده آهن آلات مورد نیاز شما در کوتاهترین زمان و با بهترین کیفیت. نصب انواع توری , حفاظ آپارتمانی اینجا , حفاظ پله , حفاظ دیوار , حفاظ شاخ گوزنی , انواع سیم خاردار و … به صورت حرفه ای و با کادری مجرب متعهد و کاردان در کوتاهترین زمان ممکن

این محصول دارای انواع مختلفی است که هر کدام از این مدل ها در صنایع مختلف کاربرد زیادی دارند.

تهران، بزرگراه آزادگان، جنب پل صنیع خانی، بازار بزرگ آهن مکان، فاز دهم مرکزی پلاک ۲۲۷۴

Report this wiki page