مفتول گالوانیزه | نکاتی برای دانستن در مورد خرید سیم گالوانیزه

Wiki Article

یکی از مهم ترین ویژگی های مفتول های گالوانیزه به روش گرم این است که بسیار نرم و منعطف هستند و سطحی صاف و یکنواخت دارند، همچنین به دلیل مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی برای تولید انواع توری مرغی، توری گابیون و سیم خاردار و … که در فضای باز در معرض بارش برف و باران هستند مورد استفاده قرار میگیرند.

در روش گالوانیزه گرم نفوذ لایه “روی” به داخل فولاد بیشتر می‌باشد تا دوام مفتول در این روش بیشتر باشد.

کاربرد : از آهن گالوانیزه در ساختن لوازمی مثل لوله بخاری ، کانال کولر ، کابینت آشپزخانه ، شیروانی منازل ، لوله های آب و هر جا که احتمال خوردگی آهن و خسارت وجود دارد، استفاده می شود.

یکی از طرح‌های پرکاربرد و پرطرفدار ورق پانچ ستاره است. در این حالت چشمه ورق، به طرح ستاره در ابعاد و اندازه‌های دلخواه تولید می‌شود.

در صنعت ساختمان‌سازی، مفتول‌های فلزی برای آرماتوربندی کاربرد دارند. به همین دلیل برای بستن اتصالات به یکدیگر، از مفتول‌های گالوانیزه استفاده می‌شود.

بدین‌ترتیب با شناخت کامل انواع مفتول گالوانیزه، در شرایط مختلف می‌توان انتخاب بسیار دقیق‌تری انجام داد.

این محصول پرکاربرد را که خواص و ویژگی‌های زیادی دارد، به منظور ساخت انواع اینجا را بررسی کنید محصولات فلزی استفاده می‌کنند.

در مقابل مفتول‌های گالوانیزه ساخت چین، مقاومت کمتری دارند و همین باعث می‌شود که نیاز به صرف هزینه بیشتری داشته باشند.

البته این محصول به طور عمده توسط صنایع مرتبط با صنعت لوازم خانگی سفارش داده می‌شود و مطابق با سفارش امکان تغییر در وزن کلاف، ضخامت مفتول و موارد دیگر وجود دارد.

وجود کربن پایین در ساختار این مفتول ها باعث نرم و منعطف شدن آن ها میشود.

برای بسته بندی لینک منبع جعبه سایت منبع های روی منابع کلیک کنید میوه و بسته بندی محصولات در مزارع نیز از مفتول گالوانیزه استفاده میشود.

مفتول گالوانیزه که به نام مفتول سفید می‌شناسند به عنوان یک محصول فولادی شناخته می‌شود که بر روی سطح آن، لایه‌ای از فلز کار شده است.

مفتول گالوانیزه در دو نوع سرد و گرم تولید میشود.نوع سرد آن فولاد بدون اکسید را با روش الکترولیز فلز روی را روی سطح مفتول می پوشانند در این روش کلفتی روی پوشش داده شده کم می جزئیات بیشتر باشد و در نتیجه در برابر رطوبت مقاومت زیادی ندارد.

جهت اطلاع از آخرین اخبار و تخفیفات در خبرنامه ما عضو شوید

Report this wiki page