مفتول گالوانیزه و 5 تکنیک های آسان برای قیمت گذاری سیم گالوانیزه

Wiki Article

این توری همان توری گابیون می باشد که دامنه ی قطر مفتول های به کار رفته در آن بسیار پایین تر از توری گابیون است.

مفتول ها بعنوان یکی از مهمترین مصالح ساختمانی میباشد که در ساختمان سازی بسیار کاربرد دارد که برای مصارفی همچون برای آرماتور بندی ، قالب بندی مورد استفاده قرار میگیرد ، اما مفتول گالوانیزه بیشتر برای مصارفی که بیشتر در فضای بیرونی و مکان هایی که امکان ریزش برف ، باران و رطوبت بیشتر است ، مورد استفاده قرار میگیرد.

پوشش آلياژي روي ـ نيكل، نسبت به سایر پوشش‌های دیگر سابقه بیشتری دارد. این پوشش باعث می‎شود تا فولاد خاصیت شکل‌پذیری بیشتری داشته باشد و در عین حال مقاومت بالایی در برابر خوردگی و گرما از خود نشان خواهند داد. معمولا این نوع پوشش‎های گالوانیزه از قیمت بیشتری نسبت به سایر پوشش‌ها برخوردار هستند.

و سیم دارای یک لایه نازک روی است که در نتیجه یک لایه پیشگیرانه ایجاد می کند.

از دیگر ویژگی سیم مفتول نسوز، آن است که در دمای پایین هم، قابل استفاده است، زیرا دمای شکنندگی آن زیر شصت درجه است.

مدیران آهن ارائه دهنده ی خدمات تامین محصولات فولادی از جمله توری با قیمت مناسب، با به اشتراک گذاشتن مطالب علمی و فنی با همراهان همیشگی، تعهد علمی خود را دنبال می نماید.

خرید مفتول گالوانیزه با توجه به نوع گالوانیزه و ضخامت آن این را نگاه کن انجام می‌گیرد. برای خرید این محصول باید به ضخامت مفتول توجه داشت و متناسب با نیاز خود آن را تعیین کرد.

سیم گالوانیزه گرم به تعمیر کمتری نیاز خواهد داشت و در عین حال نگهداری از آنها بسیار راحت و ساده است.

قیمت سیم مفتول گالوانیزه که با نام راهنمایی بیشتر مفتول سفید نیز شناخته می‌شود به عنوان یکی از سیم‌های پُرکاربرد در صنعت دارای اهمیت است. عوامل مختلفی مانند هزینه مواد اولیه، بالا و پایین شدن نرخ ارز و دلار، نوسانات بازار آهن و فولاد، دسته‌بندی سیم مفتول گالوانیزه بر اساس کاربرد و روش تولید از جمله مواردی هستند که در نحوه قیمت‌گذاری آن دخیل هستند.

مسوار مفتول، مفتول سیاه، مفتول اسید شویی و مفتول گالوانیزه از مهمترین انواع مفتول هستند.

برای آشنایی با فرایند گالوانیزاسیون مقاله گالوانیزه کردن چیست را بخوانید.

همان‌طور می توانید اینجا را امتحان کنید که پیش‌تر توضیح داده شد، گالوانیزاسیون گرم به دلیل ضخامت بیش‌تر فلز روی و مراحل گالوانیزه کردن در مقایسه با گالوانیزه سرد دارای قیمت بالاتری است. قیمت سیم اسکوپ و رابیتس‌بندی نیز بر این اساس متفاوت است.

اینستاگرام راه ساخت لینک منبع کانال تلگرام راه ساخت مقالات راه ساخت

سیم مفتول نسوز، سیستم های مربوط به اطفاء حریق و دیگر سیستم های ایمنی را سالم نگه می دارد و همچنین نرخ این سیم مفتول، ارزان است و جزئیات بیشتر کاربرد زیادی دارد که خود از ویژگی های مهم آن به شمار می رود.

Report this wiki page