خرید مفتول گالوانیزه و شاخص هایی در مورد سیم گالوانیزه که باید بدانید

Wiki Article

این اولین مرحله از آماده کردن سطح میباشد. چربی زدایی شامل از بین بردن چربی و هر گونه آلودگی که از تماس محلول روی و سطح قطعات جلوگیری می کند، میشود.

محصول ضخامت مفتول نوع گالوانیزه محل بارگیری حداقل سفارش واحد قیمت حداقل سفارش

اتصالات فولادی برق بوشن گالوانیزه براس بوشن زانو دوردار (خم لوله) زانو و سه راهی درب دار کاندولیت گلند هدبوشینگ(سرلوله) درپوش پلاستیکی مهره فلزی قوطی و جعبه تقسیم

از موارد پرمصرف مفتول گالوانیزه در صنعت ساختمان است و این به دلیل قدرت و مقاومت بالای آن است. در بسیاری از موارد برای پر کردن مواد در سایت های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد و سیم گالوانیزه در صنعت ساختمان برای آرماتوربندی و شناژ بندی نیز کاربرد دارد.

بعد از تهیه بیلت هایی که از فولاد نرم تهیه شده اند، آن ها را در دستگاه های مخصوص نورد کششی می گذارند.

بدین ترتیب افرادی که به دنبال جنس با کیفیت بالا می باشند، بهتر است نوعی را انتخاب کنند که با استفاده از روش گالوانیزاسیون گرم تولید شده باشد.

در این نوع مفتول گالوانیزه، حدود قطر بین پنج تا شش میلی متر می باشد.

انواع سیم خاردار توری سرندی چیست توری سنگی توری مرغی چیست توری پرسی توری پرسی چیست؟ توری گابیون توری گابیون چیست سیم خاردار اطلاعات بیشتر صفحه فلزی مشبک ورق فلزی مشبک ورق پانچ چیست

سیم فولادی گالوانیزه به عنوان یک جنس همه کاره در نظر گرفته می شود که باعث محبوبیت آن در بین کسانی که در کار ساخت و ساز خانه هستند، می شود.

محصولات مفتولی گالوانیزه در انواع و طرح های مختلف و متنوعی هستند و انواع گوناگونی هم دارند که در کار هایی از جمله ساختمان سازی و صنایع های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

سیم مفتول گالوانیزه‌ها را از نظر ضخامت و نوع آن می‌توان در دسته‌های مختلف تقسیم‌بندی کرد که به صورت اختصاری به آن‌ها می‌پردازیم:

معمولا از مفتول گالوانیزه برای ساختمان های اداری استفاده می شود.

مرحله خنک سازی علاوه بر استحکام بیشتر، سبب جلوه و روشنی بهتر ورق گالوانیزه میشود.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

Report this wiki page