خرید مفتول گالوانیزه و 5 واقعیت آسان درباره سیم گالوانیزه شرح داده شده

Wiki Article

پس در هر زمینه کاری که فعالیت دارید و فکر می‌کنید برای بهبود کار خود به سیم مفتول گالوانیزه نیازمند هستید، کافی است با ما تماس گرفته و قیمت روز سیم مفتول گالوانیزه را استعلام کنید.

مفتول سیاه و روش تولید آن چگونه انجام می گیرد؟ مفتول سیاه به عنوان یک نوع مفتول پخته یا آنیل شده شناخته می شود که در فرایند تولید قابلیت های شیمیایی خود را حفظ می کند. این نوع مفتول به عنوان مواد اولیه برای ساخت مفتول گالوانیزه و محصولات دیگری مانند انواع توری ها به کار می رود.

این امر باعث کم شدن مقاومت آن در برابر عوامل خوردگی می شود .

همچنین روش تولید آن به دو روش سرد و گرم است که معمولا شما در ایران، نوع گرم آن را مشاهده می کنید.

این نوع محصول در واقع به نوعی از سیم مفتول اطلاق می شود که ساخت آن براساس فرایند خاصی است به این ترتیب که فولاد را در یک وان پر از فلز مذاب روی ، بدون اکسیژن و چربی به شکل شناور قرار می دهند.

تلاش میشود همگام با گسترش و توسعه آهن آلات و کلیک کنید پروژه های عظیم ملی در سراسر کشور سهمی در پیشبرد اهداف صنعتی و اقتصادی ایران عزیزمان داشته باشیم. راه های ارتباطی با مرکزآهن

سیم های گالوانیزه در مقابل اکسید شدن و زنگ زدگی در انواع شرایط جوی و آب و هوایی مقاوم می باشند.

این امر موجب می شود که مفتول تولید شده با شیوه سرد در برابر رطوبت از مقاومت کمتری برخوردار باشد.

این محصول دارای انواع مختلفی می باشد که ما در ادامه به معرفی انواع آن می پردازیم :

واکنش متالورژی بین آهن و روی را در هنگام غوطه ور شدن قطعه تقویت می کند.

برای تولید مفتول گالوانیزه با نورد سرد باید مفتول سیاه را تمیزکاری نمود، بعد از انجام این مرحله توسط عملیات الکترولیز پوششی بر روی یک لایه از گالوانیزه سرد پوشش مفتولی بر روی قرار داده تا در برابر شکستگی و شرایط آب وهوایی مقاوم گردد؛به همین علت انعطاف پذیری آن بالا رفته و فلز پایه آن در برابر زنگ زدگی و خوردگی محافظت می شود.

فولاد گالوانیزه گزینه ای مقرون به صرفه برای استفاده بجای موادی مانند آلومینیوم به منظور جلوگیری از خوردگی است.

سیم فولادی گالوانیزه به گونه ای است که از ورود حیوانات و سارقین به محل شما جلوگیری می کند و در واقع با این کار امنیت شما را تضمین می کند.

قیمت سیم گالوانیزه با توجه به عملیات خاصی که بر روی آن انجام می شود طبیعتا نسبت به سیم های مفتولی دیگر بیشتر بوده ولی با توجه به کیفیت بالای آن و مقاومت بسیار زیاد در برابر خوردگی ارزش بالایی نیز دارد.

Report this wiki page