مفتول گالوانیزه | دستیابی به کار خرید سیم گالوانیزه

Wiki Article

فولادهای ساده و فولادهای پر کربن ممکن است برای این منظور مورد استفاده قرار بگیرند. سپس به روش گالوانیزاسیون سرد و یا گرم گالوانیزه می شوند.

از آنجا که لایه محافظتی در سیم مفتول گالوانیزه گرم، دارای ضخامت بالاتری است، مقاومت مفتول در برابر ساییدگی، خوردگی، زنگ‌زدگی و رطوبت بالا می‌رود.

در حلبی ، بر روی آهن ، پوشش قلع بکار رفته است و عمل معکوس آهن گالوانیزه انجام می شود. چون آهن فلزی فعالتر از قلع است و پتانسیل احیاء قلع بیشتر از آهن است و به عنوان کاتد در حلبی به کار می رود و آهن آند می شود. البته در صورتی که پوشش قلع بشکند، خوردگی آهن در زیر این پوشش پیش می رود. علت استفاده از آهن گالوانیزه آهن گالوانیزه ، آهنی است که با روی پوشانده شده باشد. 

پارت آهن با بهره مندی از نیروهای مجرب و متخصص و با داشتن کادری جوان و شناخت کافی از بازارهای داخلی و خارجی با قدرت می تواند شما را در جهت خریدی مطمعن همراهی نمایید.

مقاومت مفتول در برابر خم شدگی کمتر است، به این دلیل هیچ زمان در جاهایی از سازه که امکان اثر گذاری نیروی برشی زیاد است، استفاده نخواهد شد.

برای تولید مفتول های گالوانیزه، طی فرآیندهای شیمیایی مفتول سیاه را در مخلوط مذاب عنصر روی قیمت مفتول گالوانیزه قرار میدهند تا پوششی بسیار قوی روی آن قرار بگیرد و مقاومت رطوبتی آن را بالاتر ببرد.

معمولاً شرکت‌های سازنده، مفتول گالوانیزه را در قطرهایی بین ۰٫۲ الی ۹ میلی‌متر تهیه و تولید می‌کنند.

اصفهان این را نگاه کن آهن از سه طریق امکان خرید سیم مفتول گالوانیزه را برای شما فراهم نموده است:

به منظور ساخت مفتول گالوانیزه گرم، ابتدا مفتول سیاه را در حرارت بالا نرم می‌کنند و سپس در استخر مذاب روی قرار می‌دهند تا لایه‌ای به عنوان روکش در سطح مفتول ایجاد شود.

مفتول گالوانیزه همان مفتول سیاه کلیک کنید است که طی عملیات گالوانیزاسیون و با فرآیندهای شیمیایی یک لایه پوشش از جنس روی به آن ها اضافه میشود که آن ها را در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم کند و طول عمر آن ها بالاتر برود.

هدف از این کار، افزایش مقاومت مفتول در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی است.

ضروری است که مفتول ها به بالاترین سطح از مقاومت برشند تا بیشترین بهره وری و حداکثر عمر مفید را به کاربران خود بدهند .

اولین نوشته شناخته شده در لینک منبع مورد سیم در کتاب مقدس آمده است (و آن ها طلا را به بشقاب های نازک زدند و آن را به سیم برش دادند.) با این حال ، اکتشافات باستان شناسی هنر ساخت سیم را مربوط به زمان های بسیار زودتر ، احتمالاً تا ۴۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح می داند: یک گردنبند حاوی منبع سیم طلا در مقبره یک فرعون مصری پیدا شد.

دیگر مزیت این مفتول ها این است که دچار خوردگی و زنگ زدگی نمی شوند به همین دلیل در مناطقی که میزان رطوبت و آلایندگی بالاست میتوان از آن ها استفاده کرد.

Report this wiki page