مفتول گالوانیزه | Fascin اطلاعاتی درباره سیم گالوانیزه

Wiki Article

در گلخانه‌ها با استفاده از سیم مفتول فضا را تفکیک می‌کنند تا بتوانند از آن حداکثر استفاده را ببرند.

در روش گالوانیزه گرم نفوذ لایه “روی” به داخل فولاد بیشتر می‌باشد تا دوام مفتول در این روش بیشتر باشد.

در حلبی ، بر روی آهن ، پوشش قلع بکار رفته است و عمل معکوس آهن گالوانیزه انجام می شود. چون آهن فلزی فعالتر از قلع است و پتانسیل احیاء قلع بیشتر از آهن است و به عنوان کاتد در حلبی به کار می رود و آهن آند می شود. البته در صورتی که پوشش قلع بشکند، خوردگی آهن در زیر این پوشش پیش می رود. علت استفاده از آهن گالوانیزه آهن گالوانیزه ، آهنی است که با روی پوشانده شده باشد. 

پارت آهن با بهره مندی از نیروهای مجرب و متخصص و با داشتن کادری جوان و شناخت کافی از بازارهای داخلی و خارجی با قدرت می تواند شما را در جهت خریدی مطمعن همراهی نمایید.

پاسخ به تمام سوالاتی که ممکن است داشته باشید، دریافت کنید.

قیمت سیم مفتول گالوانیزه که با نام مفتول سفید نیز شناخته می‌شود به عنوان یکی از سیم‌های پُرکاربرد در صنعت دارای اهمیت است. عوامل مختلفی مانند هزینه مواد اولیه، بالا و پایین شدن نرخ ارز مفتول گالوانیزه و دلار، نوسانات بازار آهن و فولاد، دسته‌بندی سیم مفتول گالوانیزه بر اساس کاربرد و روش تولید از جمله مواردی هستند که در نحوه قیمت‌گذاری آن دخیل هستند.

به دلیل وجود مقدار کم روی، ممکن است زنگ‌زدگی، پوسیدگی و شکستگی در آن سریع‌تر از روش گرم اتفاق بیفتد.

تولید توری حصاری با بافت های مختلف تولید می شود و کارایی متفاوتی دارند.

آهن ۱۱۸ تلاش می کند تا بهترین محصولات را برای مصرف کنندگان خود عرضه کند تا رضایت آن ها را جلب کند. علاوه بر مفتول گالوانیزه شما می توانید برای خرید محصولات مفتولی دیگر مانند توری مش ، رابیتس ، سیم آرماتوربندی و… با شماره ۵۴۴۷۳_۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

به همین دلیل قبل از خرید سیم مفتول لینک منبع گالوانیزه مسئول پروژه نوع کاربرد این خرید مفتول گالوانیزه محصول را مشخص کرده تا بتوانید انتخاب بهینه و خرید مناسبی این سایت داشته باشید.

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟ خیالتان راحت باشد :) دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

یکی از محصولات پُرکاربرد موجود در بازار که از آن به صورت مستقیم و غیرمستقیم (مواد اولیه تولید محصولات دیگر) استفاده می‌شود، مفتول گالوانیزه می‌باشد. کیفیت گالوانیزه‌ی به کار رفته شده، تاثیر بسزایی در قیمت این محصول خواهد داشت. معمولاً در بازار قیمت این محصول به مراتب بالاتر از مفتول آرماتوربندی می‌باشد.

عمل گالوانیزاسیون مفتول سایت منبع به دو روش ۱- گالوانیزه گرم ۲- گالوانیزه سرد  می‌باشد. از جمله مزایای استفاده از سیم سفید می‌توان به مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی، نگهداری آسان این محصول و قیمت مناسب نسبت به کارایی آن، می‌توان نام برد.

تعداد دفعاتی که شمش باید از دستگاههای نورد عبور کند بستگی قطر مفتول مورد نظر دارد. پس از نورد شدن مفتول با استفاده از دستگاه های تولید کلاف توپی می شود.

Report this wiki page