طراحی وب سایت

Wiki Article

انعطاف‌پذیری وردپرس: وردپرس، یکی از منعطف‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوای جهان است که افراد خواهند توانست آن را برای کاربری دلخواه خود ویرایش کنند.

شرکت شکلات ساز دانمارکی این وب‌سایت را به شکلی طراحی کرده است که مخاطبان را برای خرید شکلات وسوسه می‌کند. با چرخش موس روی صفحه این سایت، شکلات باز می‌شود و دهان مخاطب از این تصاویر واقعی آب می‌افتد!

اگر نگاهی به سایت‌های پر طرفدار بیندازید، متوجه رابطه تنگاتنگ طراحی و بالا بودن رتبه سایت در موتور‌های جست‌وجو خواهید شد.

سایت‌های افزونه وردپرس، با توجه به نیاز کاربران برای امکانات جدید به بررسی اضافه کردن امکانات پرداخته و افزونه‌هایی کاملا رایگان برای کاربران طراحی می‌کنند.

بازدیدکننده با یک نگاه کلی به این سایت متوجه امکانات و ویژگی‌های آن می‌شود و حتی در اولین بازدید نیز به‌راحتی راه خود را در میان بیمه‌نامه‌های مختلف پیدا می‌کند.

برنامه‌نویس‌های ما طرح گرافیکی مورد تائید شما را تبدیل به یک وب سایت واقعی می‌کنند. کار کدنویسی وب سایت به تمیزترین و اصولی‌ترین شکل ممکن انجام می‌شود.

اگر از وردپرس استفاده می‌کنید، می‌توانید به سراغ قالب‌های آماده و محبوبی مثل وودمارت بروید. امکانات و ویژگی‌های این ساخت وب سایت قالب (بدون نیاز به نصب افزونه) به‌حدی کلیک کنید زیاد است که تا همین لحظه، ۱۴۳۰۰ سایت فروشگاهی از آن استفاده کرده‌اند؛ از فیلتر محصولات و سیستم علاقه‌مندی گرفته تا طراحی واکنش‌گرا و ۱۴ دموی رایگان مثل دموی دیجی‌کالا و موتن‌رو.

از مزیتهای وب سایتهای فلش جذابیت آنهاست. گرافیک زیبا و انیمیشن‌های جذاب. اما از معایب عمده آن‌ها می‌توان به عدم خوانده شدن اطلاعات موجود در آن‌ها توسط رباتهای جستجوگر و عمدتاً سرعت بسیار پایین بارگذاری اشاره کرد.

اما از طرفی نیز عدم اینجا امکان ایجاد ادامه مطلب تغییرات توسط افراد عادی سبب می‌شود تا امکان بروزرسانی سایت توسط صاحبان و مدیران سایت صلب شود.

مرحلهٔ چهارم: یک قالب انتخاب و سفارشی‌سازی را شروع کنید

مهم‌ترین مزیت این سرویس‌ها، سادگی بسیار زیاد کار با آن‌ها است.

ما نحوه مدیریت وب سایت را به شما آموزش می‌دهیم و پاسخگوی سوالات شما هستیم.

یکی دیگر از ویژگی‌های بارز وردپرس، داشتن افزونه‌های بسیار زیاد است. مخصوصاً وقتی قصد طراحی یک این سایت سایت فروشگاهی را داشته باشید، به افزونه‌های مختلفی نیاز خواهید داشت.

همچنین کنترل‌پنلی که روی سایت قرار دارد هم تعیین‌کننده است. نحوۀ اتصال دامنه به هاست در سی‌پنل، با نحوۀ اتصال در دایرکت ادمین تفاوت دارد.

Report this wiki page