راهنمای نهایی قیمت طراحی سایت

Wiki Article

جهت مشاوره و راهنمایی در مورد پکیج های سایت ساز سی فایو با ما تماس بگیرید و یا از چت آنلاین گفتگو کنید.

تاکنون بیش از ۱۹۲ هزار سایت و فروشگاه آنلاین با سی فایو ساخته شده است

پس از همین ابتدا لازم است که شروع به یادگیری آموزش طراحی سایت فروشگاهی کرده و یا اینکه از سایت‌هایی مانند وبزی که امکان فروش اینترنتی محصولات را برای شما فراهم خواهند کرد، کمک بگیرید.

چه سایتی دوست دارید داشته باشید؟ مجله؟ شرکتی؟ انجمن؟ آموزشگاه؟ پزشکی؟ باور کنید هیچ محدودیتی در ساخت وبسایت با وردپرس وجود ندارد و شما کافیست تا لب تر کنید و وردپرس نیاز شما را در کم‌ترین زمان ممکن رفع کند!

طراحی سایت به عنوان یکی از بهترین روش های نوین بازاریابی و معرفی خود به مشتریان و ارائه خدمات به کاربران است

وب سایت های شرکتی برای معرفی خدمات و برند یک مجموعه یا  شرکت طراحی می شود. اگر در حال حاضر ارائه کننده خدماتی هستید، با طراحی سایت وردپرسی شرکتی می توانید برندتان را در سطح اینترنت مطرح کنید.

●    سیستم سبد خرید و گزارش گیری حرفه‌ای برای اطلاع از آخرین وضعیت سفارشات

پشتیبانی در حوزه طراحی سایت از اهمیت بسیاری برخوردار است؛ چرا که در واقع این امر نشان دهنده توجه و تعهد شرکت طراحی سایت به مشتری است. با راه اندازی سایت، تمام سوالات مدیر سایت در رابطه با نحوه کار کردن با سیستم شروع می‌شود؛ همچنین بروزرسانی‌های سایت ممکن است آن را با خطاها و مشکلاتی رو به رو کند و در این زمان کاربر نیازمند یک متخصص برای رفع مشکلات و سوالاتش خواهد بود.

هر شرکت طراحی سایتی وظیفه دارد که پس از تحویل سایت، آموزش های لازم جهت استفاده از سایت را نیز به شما بدهد.

یک فروشگاه اینترنتی قادر است شانس شما را در رقابت جذب مشتری بالا ببرد. 

طرح گرافیکی سایت اولین مرحله از روند طراحی سایت است که در این مرحله از همه ی صفحات صفحه ی اصلی، درباره ی ما و تماس با ما را نیز دارد و بعد از تایید طرح اولیه طراح شروع به طراحی نیز می‌کند.

داشتن انجمن‌ گفتمان در کنار سایت اصلی می‌تواند اعتماد افراد را بیشتر از قبل به خود جلب کند و به‌صورت هوشمندانه نیز افراد کاملاً رایگان برای‌تان محتوا نویسی خواهند کرد.

حال به این ادامه مطلب پرسش می‌پردازیم که اصلا چه امکاناتی تعیین کننده قیمت سایت است؟

قطعا اولین دلیلی که موجب این اختلاف قیمت شده است، نوع خدمات است. گاهی شما فقط یک سایت با پیکربندی ساده احتیاج دارید که در طول ماه چند محتوای ساده در آن منتشر کنید که در این صورت نیاز نیست هزینه زیادی بابت آن صرف کنید؛ اما گاهی به یک فروشگاه اینترنتی نیاز دارید که از لحاظ امکانات و ویژگی‌ها کامل باشد و گاهی حتی به برخی ویژگی‌های انحصاری نیاز دارید که به دلیل زمان و دانشی که در این بین صرف می‌شود باید بیشتر هزینه کنید.

Report this wiki page