نقشه گام به گام جدید برای طراحی وب سایت

Wiki Article

پشتیبانی فنی مداوم و خدمات پس از فروش بعد از طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

تیم طراحی سایت فروشگاهی ما برای درک ذهنیت مورد نظر شما و دلیل راه اندازی سایت با برگزاری جلسات طوفان ذهنی تمام موارد را بررسی خواهد کرد و بهترین تصمیم را خواهد گرفت.

امکان ارسال دیدگاه کاربران مختلف و همچنین مشاهده نظرات کاربرانی که قبلا یک محصول خریداری کردند

پرتال یک سیستم کاملاً پویاست که تمام امکانات استاندارد را برای طراحی سایت در اختیار شما قرار می‌دهد. زمانی که شما شروع به کار با پرتال کنید، متوجه خواهید شد که به همه‌چیز فکر شده است.

بعد از تحویل سایت ممکن است که تا مدتی مدیر کسب و کار برای تسلط روی وب‌سایت نیاز به کمک داشته باشد.

داشتن امکاناتی برای روش های پرداخت گوناگونی شامل کارت به کارت،پرداخت آنلاین، و پرداخت در محل

در اینجا به معرفی برخی امکانات رایج که می‌تواند تاثیر ویژه‌ای روی طراحی سایت فروشگاه اینترنتی داشته باشد می‌پردازیم.

قبل از اینکه بخواهیم درباره تعرفه طراحی سایت صحبتی به میان آوریم، ابتدا لازم می‌دانیم که درباره موضوعی با اهمیت صحبت کنیم. در قسمت‌های فوق بیان کردیم که استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس می‌تواند مزایا بالایی به همراه داشته باشد.

بدون شک، سایتی که تحویل شما داده خواهد شد، دقیقا مطابق با نظرات و طبق صحبت‌هایی است که در جلسات انجام شده است. در طی انجام پروژه بارها، پروژه قابل بررسی برای شما خواهد بود و هر قسمت از سایت که نیاز به بررسی و طراحی مجدد داشته باشد، سریعا اعمال منبع خواهد شد.

قیمت ساخت سایت فروشگاهی، بعد از بررسی درخواست های شما مبنی بر چگونگی اجرای پروژه مورد بررسی قرار می گیرد.

پاسخگویی مناسب و به موقع بخش پشتیبانی وب سایت (یکی از مهم ترین فاکتورهای وب سایت فروشگاه اینترنتی داشتن بخش پشتیبان قوی است، باید در هر ساعت از شبانه روز تیم پشتیبان وب سایت آماده پاسخگویی و رفع مشکلات کاربران باشد.)

طراحی سایت فروشگاهی برای کسب و کارهای سنتی یک ضرورت است. این روزها با تعطیلی گاه‌و‌بیگاه مغازه‌ها به دلیل کرونا، سایت شما تنها ویترین و شعبه‌ی کار شماست که هیچ‌وقت تعطیل نخواهد شد.

نماد اعتماد الکترونیک اینماد چیست اینجا کلیک کنید و چگونه می‌توان آن را فعال کرد؟

۵ سال تجربه در ساخت فروشگاه اینترنتی مرحله بعد بازگشت اطلاعات شخصی‌تون رو بنویسین شماره موبایل را بنویسید. لطفا یک شماره موبایل معتبر وارد کنید. نام و نام خانوادگی را بنویسید. مرحله بعد بازگشت از چه طریقی با پرتال آشنا شدین؟ گوگل اینستاگرام دوستان و آشنایان معرفی در سایر سایت‌ها اینجا کلیک کنید نمونه سایت‌های ساخته شده با پرتال سایر موارد مرحله بعد بازگشت یک رمز عبور برای فروشگاه‌تون بنویسین رمز عبور را بنویسید. رمز عبور باید حداقل ۶ حرف بیشتر بخوانید باشد. مرحله اینجا کلیک کنید بعد بازگشت رمز یکبار مصرف را بنویسین یک رمز یکبار مصرف به شماره موبایل شما ارسال شد.

Report this wiki page