طراحی سایت قیمت مناسب

Wiki Article

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت در وب پویا چقدر زمان می برد؟ طراحی سایت در وب پویا چقدر زمان می برد؟

همچنین زمانی که در قسمت “تنظیمات فروشگاه” هستید می توانید با کلیک بر روی منوی “آگهی” که نوار بالای صفحه قرار دارد وارد صفحه درج محصولات شوید.

امکان استفاده از افزونه های طبقه بندی ویژگی ها در ووکامرس

به روزرسانی سایت که شامل قراردادن مطالب جدید، محصولات جدید، خبرها و غیره است، نیازمند رعایت اصول اولیه سایت و سئو است. این کار که یکی از خدمات طراحی سایت به صورت تخصصی توسط سایت کار انجام می شود. پیشتیانی سایت

در ادامه می خواهیم به ویژگی هایی اشاره کنیم که ما در طراحی بهترین سایت فروش آنلاین به کار می بریم.

این یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد وردپرس است، که می‌توان طوری آن را سفارشی کرد، که امکاناتی ویژه در اختیار مشتریان قرارگیرد دهد.

اولین عاملی که می‌توان به آن اشاره کرد، روش طراحی سایت است. یک روش ساده برای طراحی یک وب سایت، استفاده از قالب‌های آماده است.

آخرین اخبار و پستها را از طریق ایمیل دریافت کنید دریافت

ما موتور جستجوی سایت را با توجه به این که کاربر ما به دنبال چه چیزی در سایت است و چه انتظاری از جستجو دارد، طراحی می‌کنیم. فرض کنید یک خرده فروش لباس زنان وارد سایت شما می‌شود و به دنبال خرید لباس هایی به رنگ آبی است.

در صفحه بعدی شما باید اطلاعات فردی خود را درج کرده برای پرداخت آنلاین روی “ثبت سفارش” کلیک نمایید.

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت طراحی یک سایت فروشگاهی، تعداد صفحات آن است. هر چه محصولات سایت و خدمات آن بیشتر باشند، حجم کار تیم متخصص ما و مدت زمان مورد نظر برای طراحی سایت و در نتیجه‌ی بودجه‌ی مورد نیاز برای آن بیشتر خواهد بود.

ما این امکان را در تمام سایت‌های فروشگاهی که طراحی کرده‌ایم در نظر خواهیم گرفت. کاربر با انتخاب گزینه‌ی مقایسه‌ی دو یا چند محصول در صفحه‌ی نتایج جستجو، ویژگی‌های محصولات مختلف را در کنار یکدیگر مقایسه خواهد کرد.

در قسمت های رسانه سایت منبع های اجتماعی نیز می توانید لینک های شبکه های اجتماعی را کسب و کار خود را قرار دهید.

Report this wiki page