ترفند هوشمند طراحی سایت که هیچ کس در مورد آن بحث نمی کند

Wiki Article

با این توضیحات در مرحله اول باید ببینیم تعیین قیمت طراحی سایت حرفه ای به چه مواردی بستگی دارد و در برآورد هزینه طراحی سایت چه موارد را باید در نظر گرفت:

این هاست نیز اشتراکی است، اما میزان اشتراک منابع بین وب سایت­های فعال در این هاست­ ها به صورت برابر انجام می شود و با افزایش ترافیک یک وب سایت، کارایی سایر سایت ها کاهش پیدا نمی ­کند. هزینه طراحی سایت با این هاست از نوع اشتراکی بیشتر است.

-    هزینه ارتقای رتبه در موتورهای جستجو بر اساس زمینه فعالیت و نحوه پیاده‌سازی سایت محاسبه می‌شود.

کاسپید برای دست یافتن به این مهم، از تکنیک ها و روش های روزآمد و متعددی استفاده می کند که هنگام ارائه مشاوره های اولیه در این باره با مشتریان خود رایزنی می نماید. قدر مسلم این که بنیاد یک فرآیند طراحی وب سایت باید از همان ابتدا به صورت کاملا حرفه ای فراهم شود تا بعد از اتمام پروژه ساخت سایت و راه اندازی آن، برندی که طرف قرارداد کاسپید است بتواند از سایت خود به عنوان وسیله ای کارآمد در جهت معرفی خود در دنیای مجازی بهره برداری نماید.

بیشتر افراد توانایی و یا مهارتی دارند و از همان بعنوان بهانی ایی برای طراحی وب سایت استفاده می کنند. اما من در لیست پایین چند ایده را برای شما آورده ام که نیاز به مهارت و یا هزینه زیادی ندارد . شاید سئوالی برای شما پیش بیاد که چجوری سایت را راه اندازی کنم ؟ چه سئوال خوبی !

از طراحی گرافیک تا برنامه نویسی، تحلیل، پشتیبانی و… همه به صورت تخصصی روی پروژه شما فعالیت می­ کنند. طبیعتا هزینه­ های جاری یک تیم چند نفره بسیار بیشتر از هزینه­ های جاری یک تیم دو نفره است.

* نسخه جدید کنترل پنل وب وان از قابلیت بروز رسانی خودکار برخوردار می باشد، بدین صورت که حتی بدون درخواست شما با انجام بهینه سازی ها و استفاده از تکنولوژی های جدید در پروژه های جدید، این بهبود ها به پروژه شما نیز به صورت خودکار و رایگان اضافه می گردد، این مورد تأثیر بسیار مهمی در روند رشد سایت شما دارد، در واقع شما هیچگاه نیاز به طراحی مجدد سایت جهت همگام سازی با تکنولوژی ها جدید نخواهید داشت.

تمبر های قدیمی و آنتیک را می تواند به جای جمع آوری در آلبوم نمایش بهتری را در سایت داشته باشند پس شما می توانید با ایجاد سایت علاقه مندی خود را به تمبر ها نشان دهید و با مخاطبان بیشتر در ارتباط باشید. 

خلاصه بگم : تازه کار نیستیم که قیمت ارزان بدیم ، بی انصاف هم نیستیم که قیمت گران و فضایی بدیم

امکان لایک یا دیس لایک کردن بخش های دلخواه سایت با در نظر گرفتن محدودیت در ip

امکان تولید فرم های مختلف با قابلیت تعریف فیلد های نامحدود و تعیین نوع فیلد ها، به عنوان مثال تولید فرم استخدام

- سیستم نمایش محصولات بر اساس مرور لیست محصولات توسط مخاطب که کاربری آسانی را برای مخاطب - بر روی موبایل و سیستم های تاچ فراهم می کند.

دکوراسیون داخلی یک منزل نیاز به ایده های فراوانی دارد تا در خانه های کوچک و بزرگ فضای راحت تری برای زندگی باشد.

امکان نمایش چارت سازمانی شرکت در وب سایت، در اکثریت موارد نیاز به این امکان نیست، چراکه این امکان زمانی لازم است که کافرما اصرار داشته باشد اطلاعات سایت منبع کارکنان توسط گرافیست مجزا و به شکلی خاص طراحی شود.

Report this wiki page