قیمت طراحی سایت - مروری بر

Wiki Article

همین الان امکانات مورد نیازتان را از جدول زیر انتخاب کنید تا برای داشتن بهترین سایت با شما همراه شویم.

به نظر شما یک طراح دکور که سالها تجربه داره در زمینه طراحی دکور و می تونه کلی ایده خلاقانه به شما بده و یک دکور شیک و تمیز به شما بده هزینه ای که می گیره با کسی که تازه کارش را شروع کرده فرق نمی کنه ؟ یا شرکتی که در زمینه طراحی سایت سالها تجربه داره و کلی ایده خلاقانه به شما می تونه بده و کلی نمونه کار برای شرکت های معتبر دارند که همشون اسم و رسمی دارند برای خودشون فرقی نمی کنه ؟ به نظرتون فرق نمی کنه که اگر سایت شما دچار مشکل شد در طی زمانی کوتاه مشکل شما رفع بشه یا شخص یا تیمی که تازه کارش را شروع کرده ، این تجربه بالا حاصل سالها تجربه هست به مرور زمان از هر پروژه ای یک تجربه کسب میشه پس تجربه بالا و نمونه کارهای فراوان برای شرکت های معتبر هم می تونه باعث افزایش قیمت طراحی سایت بشه .

تعرفه طراحی سایت اختصاصی به چه صورت است؟ برای برآورد زمان و هزینه انجام پروژه طراحی سایت اختصاصی شما می بایست نیازهای خود را فهرست کرده و آنها را اولویت بندی کنید.

سایت های نقد بررسی فیلم ، کتاب ، موبایل و یا حتی کالاها  ومحصولات مانند سایت چی بخرید کاربران زیادی را به خود جذب می کند. 

جستجوی داینامیک و پیشرفته ، نمایش نتایج به صورت زنده هنگام تایپ در تمامی مطالب به صورت دسته بندی شده (نمونه این نوع سرچ را در سایت تواضع می توانید ببینید)

شخصی‌سازی طراحی سایت اختصاصی، شاید وسوسه‌کننده‌ترین معیار برای انتخاب این روش طراحی سایت باشد. ممکن است ابتدا توقع زیادی از سایتتان نداشته باشید، اما قطعا بعد از مدتی تصمیم می‌گیرید تغییرات ویژه‌ای در سایتتان اعمال کنید و اینجاست که اگر وب‌سایت شما به صورت اختصاصی طراحی شده باشد، می‌توانید به راحتی تغییرات دلخواهتان را ایجاد کنید.

- امکان تعبیه بلوک متن،جداساز،سطر و ستون بندی،کلید،گزینه های چند انتخابی

کدنویسی سایت با استانداردهای طراحی وب و سئو جهت افزایش رتبه سایت در گوگل

در زمان طراحی سایت داینامیک انعطاف پذیری لازم برای قسمت‌های مختلف سایت در نظر گرفته می‌شود تا مدیرسایت بر اساس نیاز و سلیقه خود قادر به ایجاد تغییر و ویرایش در قسمت‌های مختلف سایت باشد.

قیمت طراحی سایت با توجه به امکاناتی که برای یک پروژه پیاده سازی می‌شود نسبت به سایر پروژه‌ها متفاوت است. طراح وبسایت امکاناتی که برای یک وب سایت مورد نیاز است را به واحد فروش اعلام می‌کند و بدین شکل پس از نیازسنجی و امکان سنجی فنی یک وب سایت هزینه نهایی به کارفرما اعلام می‌گردد.

سپس اهداف خود از داشتن وب سایت اختصاصی را مشخص کنید و نهایتا با کمک کارشناسان ما بهترین روش برای انجام پروژه را انتخاب کنید.

برخی از ویژگی هایی که می توانید در طرح پروژه خود قرار دهید به صورت زیر است:

ممکن است با روش‌های طراحی سایت آشنایی نداشته باشید، اما بهتر است تمامی راه‌ها خدمات طراحی سایت را بررسی کنید. زیرا تعرفه طراحی سایت متناسب با نوع و موضوع آن، کم و زیاد می‌شود.

با توجه به اینکه طراحی سایت یک کار پروژه‌ای محسوب می‌شود و بر اساس خواسته‌های مشتری صورت می پذیرد به طور کلی نمی‌توان تعرفه ثابت برای آن در نظر گرفت. در برخی حالات خاص که وب سایت به صورت پکیج ارائه می‌شود، برخی شرکت ها تعرفه مشخصی را برای این کار مشخص می کنند.

Report this wiki page