حقایقی درباره قیمت طراحی وب سایت فاش شد

Wiki Article

لازم به ذکر است که وب سایت های خریداری شده مادام العمر خواهند بود و تنها یک بار هزینه آن را پرداخت خواهید کرد.

در گذشته از این تفاوت اینگونه یاد میشد که با طراحی سایت وردپرسی شما از یک قالب آماده استفاده می کنید و با استفاده از طراحي سایت کد نویسی شده یا همان طراحی سایت اختصاصی می توانید سایت خود را سفارشی شده طراحی کنید.

سایت های معرفی یا تک صفحه ای سایت هایی هستند که تنها یک صفحه دارند و با اسکرول از بالا تا پایین تمامی اطلاعات نشان داده می شود. این نوع از طراحی سایت ها بیشتر برای مواردی مانند معرفی یک شخص(مثل پروفایل یک پزشک)، معرفی یک اپلیکیشن یا نرم افزار، معرفی یک شرکت یا برند کاربرد دارند.

اگر شرکت طراحی سایت، ورود اطلاعات را نیز به عهده بگیرد، هزینه طراحی سایت با وردپرس افزایش خواهد یافت.

با وارد نمودن مشخصات خود ، ما را در ارائه هر چه بهتر و سریعتر خدمات پشتیبانی و مشاوره ، یاری نمایید. نام و نام خانوادگی:

هنگامی که شما به عنوان مدیر وارد وب‌سایت خود می‌شوید، در کنار هر بخش یک دکمه ویرایش قرار داده شده که به کمک آن می‌توانید تغییرات لازم را بر روی آن بخش اعمال کنید.

یکی دیگر از انواع “طراحی وب سایت” که بسیار طرفدار دارد، سایت جهت ارائه خدمات است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های برای طراحی سایت اینجا کلیک کنید موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تیم وب پویا پس از تحویل سایت به شما، به مدت یک سال به صورت کاملا رایگان از وب سایت طراحی شده پشتیبانی می کند. در صورت رضایت مشتری، پشتیبانی با پرداخت هزینه از مناسب در سال های بعدی ادامه خواهد داشت.

آیا امکان طراحی یک قالب اختصاصی هم وجود دارد؟ بله، هر زمان که نیاز داشته باشید می‌توانید یک قالب اختصاصی برای سایت خود طراحی کنید. تیم طراحی پرتال می‌تواند در این مسیر به شما کمک کند و اینجا یک قالب اختصاصی متناسب با سلیقه و نیاز شما طراحی نماید.

این سه عامل : نیاز ، بودجه و توسعه پذیری و آینده نگری شما هستند. که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

شما می توانید با استفاده سایت منبع از طراحی وبسایت اختصاصی تمامی سایت خود را به دلخواه خودتان طراحی کنید.

اما این موضوع تا حد زیادی با سفارشی سازی قالب سایت منبع قابل حل شدن می باشد.

اگر طراحی ساخت سایت وبسایت شما اصولی باشد و با تیم های حرفه ای مثل “طراحی سایت تابان شهر” همکاری کنید، در مراحل طراحی اصول سئو رعایت می شود.

Report this wiki page